zaterdag 29 oktober 2011

Op de grote stille heide (20km)

Een week na de Pegasuswandeling is er een uitgelezen mogelijkheid om een stukje te wandelen in de omgeving van het klimbos bij Ermelo. Het is lekker weer en ik geniet van deze onverwachte wandeling. Net als vorige week zal de afstand zo'n 20 kilometer zijn en nadat ik terug ben, ga ik samen met een aantal familieleden wat eten in de buurt.
Ik loop van Ermelo naar Staverden en weer terug. Deels over de hei, maar vooral door bos. Het is een mooie tocht en rond het afgesproken tijdstip arriveer ik bij de cache. Helaas kan ik die niet zomaar openen, daarvoor heb ik een code nodig die ik reeds bij me heb. Toch kost met me nog tien minuten voordat ik de kist geopend krijg. Daarna rij ik naar Putten waar we met z'n allen gaan eten.







Statistieken
Afstand:21,4 km
Gemiddelde:6,2 km/h
Totaalteller:1264,4 km