zondag 10 juli 2011

De Ginkelse heide (40km)

Een paar weken geleden hadden wij een fietstocht uitgezet waarbij we op diverse plaatsen kokertjes hadden verstopt met aanwijzingen van hoe verder te fietsen. Een aantal van die kokertjes moest nog worden opgehaald. Vandaag loop ik als afsluitende training de fietsroute die wij gemaakt hadden, waarbij ik gelijk alle overgebleven kokertjes meeneem. Ik loop vanuit Ede over de Ginkelse Hei en weer terug.
Het is goed weer en dat belooft wat voor de komende weken. Hopelijk krijgen we een droge 4daagse. Op sommige plekken waar ik een kokertje moet meenemen, zitten mensen uit te rusten. Zij kijken gek op als ik ineens vanuit het niets een kokertje uit de grond tover en in mijn tas stop. Bij het verstoppen moet je voorzichtig zijn, maar ik neem de kokertjes zelf mee, dus dan maakt het niets uit.
Bos en Hei wisselen elkaar af en uiteindelijk kom ik na zo'n 7 uur wandelen weer thuis aan. De trainingen zitten erop en ik heb er zin in om over een week naar Nijmegen af te reizen.

En na deze wandeldag zit de eerste megameter (1000km) erop.







Statistieken
Afstand:39,7 km
Gemiddelde:5,7 km/h
Totaalteller:1020,2 km